سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کالای ایرانی و رسانه ها

سیناخبر- رسانه‌‌ها از عواملی هستند که می‌توانند نقش مهمی در راستای تحقق شعار سال جدید یعنی حمایت از کالای ملی داشته باشند.

به نظر شما رسانه‌ها چه کنند تا مردم ایران بیشتر کالای ایرانی بخرند و مصرف کنند؟

به گزارش سیناخبردر پی تحویل سال نو و آغاز سال جدید، رهبر معظم انقلاب طی سخنانی ضمن تبریک به ملت ایران، 1397 را سال حمایت از کالای ایرانی نامیدند. ایشان در بیانات خود با اشاره به اتفاقاتی که در سال گذشته رخ داد، از تلاش دشمنان جمهوری اسلامی از جمله آمریکا، انگلیس و عربستان، برای ضربه زدن و براندازی نظام گفتند.

اغتشاشات اخیر از جمله اقدامات خصمانه‌ای بود که از سوی آنها صورت گرفت که متاسفانه منجر به شهادت تعدادی از هموطنانمان شد. برخی موج‌سوار که از تجمع مردم برای رسیدن به مطالبات اقتصادی‌شان سوءاستفاده و تلاش کردند تا با متشنج کردن فضا، ماجرا را از مسیر اصلی خود منحرف کنند.

طبق بیانات رهبر معظم انقلاب دشمن قصد دارد با هدف قرار دادن اقتصاد و معیشت مردم، ناکامی‌های خود را در این راستا جبران کند. توهمی که به لطف خداوند و به تلاش مردم هرگز محقق نخواهد نشد. ایشان با این مقدمه سال جدید را سال حمایت از کالای ملی خواندند تا شعار فعالیت‌هایمان شود؛ حرکتی عظیم که عزمی ملی را می‌طلبد. از جمله عواملی که نقش مهمی در این زمینه دارند رسانه‌ها هستند.

شما کاربران می‌توانید با ارائه راهکارها ، پیشنهادات خود درباره آنچه رسانه‌ها می‌توانند در تشویق مردم برای خرید کالای ایرانی انجام دهندرا با ما به اشتراک بگذارید./ باشگاه خبرنگاران جوان

 




ادامه مطلب

[ سه شنبه 97/3/15 ] [ 12:20 صبح ] [ نادر حقانی ]